Βάση του Ν. 2251/1994 οι χρήστες έχουν το δικαίωμα της υπαναχώρησης χωρίς οποιαδήποτε αιτιολόγηση για αγορές από απόσταση μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παράδοση των προϊόντων χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής.

Η αίτηση της υπαναχώρησης προς το κατάστημά μας πρέπει να γίνει ηλεκτρονικά ή γραπτώς και τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση, εντός της κλειστής συσκευασίας τους και την απόδειξη αγοράς.

Το τυχόν πρόσθετο κόστος αποστολής και αντικαταβολής δεν επιστρέφεται αν έχετε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρία.

Η επιστροφή του κόστους των προϊόντων γίνεται από την εταιρία με τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που οι χρήστες χρησιμοποίησαν για την αρχική συναλλαγή εκτός από την περίπτωση της αντικαταβολής, εφόσον παραλάβουμε τα προϊόντα και γίνει έλεγχος για την κατάστασή τους εντός 10 ημερολογιακών ημερών. Σε περίπτωση που τα προϊόντα ή συνοδευτικά αυτών επιστραφούν ελλειπή ή με σημάδια μεταχείρισης, μερικής ή ολικής φθοράς δε γίνονται δεκτές οι αλλαγές. Δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης σε προϊόντα τα οποία είναι ακατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής όπως εσώρουχα, μαγιό, κάλτσες και καλσόν.

Σε περίπτωση που οι χρήστες επιθυμούν αλλαγή/αντικατάσταση των προϊόντων επικοινωνούν είτε με email στο info@netsystems.gr  είτε τηλεφωνικά και δηλώνουν το λόγο επιστροφής, τον αριθμό παραγγελίας και τον κωδικό των/του προϊόντων/ος που θέλουν να αλλάξουν/αντικαταστήσουν. Οι χρήστες έχουν δικαίωμα να ζητήσουν αλλαγή/αντικατάσταση εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας τους και εντός της ίδιας σεζόν(ήτοι Σεπτέμβριος – Φεβρουάριος και Μάρτιος – Αύγουστος). Η εταιρία δηλώνει ότι δεν γίνεται αλλαγή σε ρούχα με εσώρουχα ένω είναι εφικτή η αλλαγή εσωρούχων με ρούχα. Τα προϊόντα προς αλλαγή/αντικατάσταση  θα πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση με όλες τις ετικέτες και ταμπελάκια , την απόδειξη αγοράς και φυσικά σε καμία περίπτωση να μην έχουν πληθεί. Σε περίπτωση που η εταιρία κατά την παραλαβή των προϊόντων προς αλλαγή/αντικατάσταση διαπιστώσει οποιαδήποτε στοιχεία ελλειπή τότε έχει καθέ δικαίωμα να μην προχωρήσει στην αλλαγή/αντικατάσταση. Οι χρήστες θα ειδοποιηθούν από την εταιρία σε περίπτωση που τα προϊόντα κριθούν ακατάλληλα σύμφωνα με τους ανωτέρω όρους για αλλαγή/αντικατάσταση για τη διαδικασία επιστροφής.  

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε ή να επιστρέψτε κάποιο προϊόν, τα έξοδα επιστροφής και αποστολής νέου προϊόντος βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη. Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν κατόπιν συνεννόησης με την μεταφορική εταιρεία του καταστήματος. Η επιστροφή/αλλαγή γίνεται δεκτή μετά από έλεγχο της αρτιότητας του προϊόντος.

Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων, η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο αφού ελεχθεί και αποδειχθεί ελαττωματικό το προϊόν. Τα έξοδα επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων βαραίνουν την εταιρία. Η εταιρία επιστρέφει το χρηματικό ποσό του ελαττωματικού προϊόντος στον πελάτη εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της επιστροφής ή αντικαθιστά με νέο άρτιο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας(ανάλογα την επιθυμία του πελάτη)

Παρακαλούμε ο πελάτης να φροντίσει να συσκευάσει το προϊόν όσο καλύτερα μπορεί, ακολουθώντας τις οδηγίες που θα του δοθούν από το κατάστημα. Κατά την διάρκεια της επιστροφής του προϊόντος από τον πελάτη στο κατάστημα το προϊόν ταξιδεύει με ευθύνη του πελάτη. Αυτό σημαίνει πως ευθύνεται ο ίδιος για την οποιαδήποτε φθορά που μπορεί να υποστεί το προϊόν κατά την διάρκεια της επιστροφής.